- მიზნობრივი აუდიტორიის ზუსტი წვდომა - რეკლამას მხოლოდ იმ ადამიანებს ვაჩვენებთ, ვინც ნამდვილად დაინტერესდება თქვენი პროდუქტით.
- სრული კონტროლი ბიუჯეტზე - ზუსტად იცით, სად დახარჯავთ ფულს და დაახლოებით რა შედეგს მიიღებთ.
- ანალიტიკის სრული ხილვადობა - ვაანალიზებთ შედეგებს კვირის და თვის ჭრილში.

ახალი პროდუქტის ან სერვისის გაშვებისას.
როცა გჭირდებათ სწრაფი შედეგების მიღება განსაზღვრულ დროში
ცნობადობის, გაყიდვების, ჩართულობის გაზრდის მიზნით და ა.შ.